پاسخ به يك سؤال:
 
معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

دوست عزيزي، بنام علي آقا سؤال پرسيده اند:

«سلام من کارگر هستم الآن هم به خاطر سرما قادر به کار نیستم بنابراین میخوام از اینترنت درآمد کسب کنم. یک سوال دارم در سایتهای کلیکی فقط به دیدن تبلیغات و کلیک هر تبلیغ پول میدهند حتی اگه خریدی انجام نشه؟پس چه فایده ای برای تبلیغ دهنده داره؟اگه میشه توضیح بده

من چند ماهه پیش در یکی از سایتها ثبت نام کردم که به خاطر بلد نبودن راه اون ولش کردم .تو پروفایلت گفتی که به خاطر نداشتن سرمایه فقط پول( ای دی اس ال)
رو در میاوری من هم شبیه تو هستم فقط بگو چقدر سرمایه میخواد .من بلاگفا دنبال وبلاگهای دیگه هم میگردم تا بیشتر از پیدا کردن پول از اینترنت اطلاع کسب کنم
من هم از کلاهبرداری ودادن اطلاعات بانکی میترسم لطفا راهنمایی کن.»

دوست عزيز
كسب درآمد از اين سايتها، به هر نحوه اي حساب كنيد، نيازمند سرمايه گذاري است. منتها از دو طريق، يكي اينكه از عابر بانك خودتان بيرون بكشيد، يا اينكه از طريق هزينه زمان به نتيجه برسيد. يعني اينكه از خود سايت درآمد كسب كنيد و براي همان سايت سرمايه گذاري كنيد و درآمدتان را افزايش دهيد.
در روش كار كه توضيح داديم، مراحل پله به پله بدون سرمايه گذاري از حساب پس اندازتان اين كار انجام شده، به اين قسمت سر بزنيد و مطالب را مطالعه كنيد. خيلي به كارتان خواهد آمد.
اما در مورد سايتها كه فرموديد چه نفعي برايشان دارد:
اولاً غالب سايتها براي بالا بردن رنكينگ گوگل خود دست به چنين كاري خواهند زد. چرا كه اين بازديدها كه بصورت واقعي صورت مي گيرد، باعث افزايش درآمد در دراز مدت خواهد شد. چرا كه رنكينگ گوگل باعث رفت و آمد بيشتر در سايت و جذب تبليغات خواهد شد.
فروشگاه ها هم از اين قاعده مستثني نيستند، و خريداران را به سايت خود خواهند كشاند. ضمن اينكه اينگونه سايتها روي يك نفر حساب نخواهند كرد. به ازاي هر نفر حداكثر 20تومان هزينه مي كنند. حساب كنيد كه 200كليك مي شود 4000تومان. اگر متوجه شده باشيد، سايتهاي همكاري در فروش، به ازاي هر خريد مشتري، چيزي در حدود45% پورسانت اعلام كردند، بايد توجه داشت كه مطمئناً كمتر از 60% سود نخواهند داشت كه 45% آن را به شما بعنوان پورسانت مي دهد. حالا حساب كنيد كه اگر فقط (توجه كنيد، فقط) يك قلم جنس را 20000 تومان بفروشد، اگر هم 45% سود باشد، حدود 9000تومان سود بوده كه براي آن 4000تومان هزينه كرده است.
توجه كنيد كه 5000تومان سود خالص (4000 تومان هزينه تبليغات كسر گرديد) + بالا رفتن رنكينگ گوگل، چقدر ازرش دارد.
اما در مورد حساب و مشخصات حساب بانكي:
پيشنهاد مي كنم كه اين كار را در سايت زرين پال انجام دهيد، سايتي كه مشهور است و مجوز هم دارد و امكان دريافت و پرداخت را در اينترنت براي شما ميسر ميكند. زرين پال نمونه سايت pay pal است كه در ايران راه اندازي شده است. البته آنجا حساب بانكي، اسكن عابربانك و مشخصات و آدرس دقيق شما را مي خواهند كه قابل اطمينان هستند. يك شماره حساب به شما مي دهد كه مي توانيد آنرا در اختيار ديگران قرار دهيد تا به حسابتان پول واريز كنند. مثلاً شماره حساب من: zp.30701 است. با خيال راحت هم اين شماره را در اختيار ديگران قرار مي دهم.
اما يك موضوع بسيار مهم:
در اينگونه سايتها، كليك كردن بهانه ايست براي سرمايه گذاري! سودآوري در اين سايتها، در خريد زيرمجموعه است و لاغير! منتها كليك بهانه است تا شما كسب درآمد كنيد و به سايت هم سر بزنيد و براي سايت هم درآمدزا باشيد.
باز هم سؤالي داشتيد، در خدمت شما هستم. اميدوارم توانسته باشم كه كمكي كرده باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1